ÖRHÄNGE ORM

.
.
Ett par mycket utstickande örhängen. Mäter 13 cm inkl. hänget.
Går även att fås målat i vitt & grått.
Kommer kosta din plånbok 60 kr.
Frakt: 10kr.
PRODUKTBESKRIVNING: ÖRHÄNGE ORM.

ÖRHÄNGE SMYCKESLÅS

.
.
Ett långt örhänge i form av ett smyckeslås. Mäter 14 cm inkl hänget.
Går att göra kortare/längre och att fås i par.
Kommer att kosta dig 40 kr. Vill du ha ett par kommer det kosta dig 80 kr.
Frakt:10 kr.
PRODUKTBESKRIVNING: ÖRHÄNGE SMYCKESLÅS.

ÖRHÄNGE FRJÄDERPEACE

.
.
Ett unikt örhänge iform av en fjäder och ett peacetecken. Mäter 13 cm.
Finns tyvärr inte i par men vill du jättegärna ha det som ett par går det att lösa.
Kostar dig 60 kr.
Frakt:10 kr.
PRODUKTBESKRIVNING: ÖRHÄNGE FJÄDERPEACE.

SÅLD

ÖRHÄNGE KEDJOR

.
Ett diskret örhänge som är gjort av tre längder kedjor. Mäter 9 cm inkl. hänget.
Vill du ha ett par kostar det dig 60 kr och om du bara vill ha ett kostar det dig 30 kr.
Frakt: 10kr.
PRODUKTBESKRIVNING: ÖRHÄNGE KEDJOR.
MAIL: [email protected]

ÖRHÄNGE FRANSAR LÅNG

.
.
Ett par örhängen som är en av mina favoriter faktiskt. Mäter 12 cm inkl. hänget.
Detta fina par blir dina för 70kr. Vill du bara ha det ena får du det för 35kr.
Frakt: 10kr.
PRODUKTBESKRIVNING: ÖRHÄNGE FRANSARLÅNG.
MAIL: [email protected]

HUR BESTÄLLER JAG?

Beställningsinformation:
När du hittat det smycke du vill ha mailar du mig på: [email protected]
Fyll i dessa uppgifter så skickar jag ditt smycke så fort jag bara kan. Vanligtvis brukar det ta 3 arbetsdagar.

Namn: (ditt namn) 
Adress: (din adress) 
Produktbeskrivning: (namnet på det smycket du vill ha)

När jag tagit emot din beställning via mail skickar jag ut mitt kontonummer. Du sätter in pengarna på mitt konto och när de rullat in på mitt konto skickar jag iväg ditt smycke!
Alla smycken levereras i en liten guldig eller silvrig påse.

RSS 2.0